Subject: Ed: Registreeritud tervishoiutöötajad 2024 soo, kutse ja vanuserühma järgi
From: "Liina Saar" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 12:57:25 +0300

Tere

Palun registreerida ja panna mulle täitmiseks.

Heade soovidega

Liina Saar

teenuse juht

tervishoiuteenuste osakond

+372 6509858

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Tiiu-Liisa Rummo <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 21. aprill 2025 12:56
Adressaat: Liina Saar <[email-masked]>
Teema: Registreeritud tervishoiutöötajad 2024 soo, kutse ja vanuserühma
järgi

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun Teie poole seoses regulaarse andmepäringuga, mis hõlmab
Terviseameti tervishoiutöötajate riikliku registri väljavõtet 31.12.2024
seisuga soo, kutse ja vanuserühma järgi, mida avaldame tervisestatistika
ja terviseuuringute andmebaasis (
<https://statistika.tai.ee/pxweb/et/Andmebaas/Andmebaas__04THressursid__05
Tootajad/THT022.px/>
https://statistika.tai.ee/pxweb/et/Andmebaas/Andmebaas__04THressursid__05T
ootajad/THT022.px/). Ootan andmeid hiljemalt 15.05-ks.

Tervitades ja ette tänades

Tiiu-Liisa Rummo

vanemanalüütik
tervisestatistika osakond
tel 5388 1668

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.tai.ee/et> Tervise Arengu Instituut
Jälgi meid <https://www.facebook.com/TerviseArenguInstituut>  Facebookis